영적 힐링

There is no limit to my abilities / 나의 능력에는 제한이 없노라

유일한축복 2020. 11. 5. 21:00
반응형

There is no limit to my abilities / 나의 능력에는 제한이 없노라

포인세티아가 너무 예뻐서 꽃집에서 찍어왔어요~

 

There is no limit to my supply.

That's my law.

There is no limit to my supply,

but your waterways are blocked and very narrow!

Do you really feel that there is no limit to my abilities?

 

There is no limit to my abilities,

but you insult me ​​for seeking only the smallest!

Don't you know you're treating me unfairly?

I want to give you a great and wonderful gift,

and you are satisfied with the insignificant and shabby,

and it is not that it dishonors me, what is it?

 

"Everything that you believe in and ask, you will receive" (Matthew 21:22)

It is not yours but mine to fulfill this promise, so ask without doubt.

Seek great things with great faith. Then you will get it.

Source: Voice of the Lord, two listeners

 

☘ I am the LORD your God, who brought you out of Egypt.

Open your mouth wide and I will fill it." (Psalm 81:10)☘

 

나의 능력에는 제한이 없노라

 

나의 공급에는 제한이 없느니라.

그것이 나의 법이라.

나의 공급에는 제한이 없으나 네 수로가 막혀 있고 심히 좁구나!

나의 능력에 제한이 없음을 진정 느끼고 있느냐?

나의 능력에는 제한이 없으나 네가 쩨쩨한 것만을 구하여 나를 모욕하는구나!

네가 나를 부당하게 대한다는 것을 모르느냐?

나는 크고 놀라운 선물을 주기 원하는데,

네가 하찮고 초라한 것을 만족하니 그것이 나를 욕되게 하는 것이 아니고 무엇이냐?

 

"무엇이든지 믿고 구하는 것은 다 받으리라"(21:22)

이 약속을 이루는 것은 너의 일이 아니라 나의 일이니 의심하지 말고 구하라.

큰 믿음으로 큰 것을 구하라. 그리하면 얻으리라.

출처: 주님의 음성, 두 명의 경청자

 

☘ 나는 너를 애굽 땅에서 인도하여 낸 여호와 네 하나님이니

네 입을 크게 열라 내가 채우리라 하였으나(시편81:10)☘

 

반응형